برای افزایش نرخ چسبندگی اپلیکیشن موبایلی، باید بدانید کاربرانتان در حال حاضر چه کاری انجام می دهند، چطور اپلیکیشن شما را استفاده می کنند و چه چیزی آنها را با برنامه درگیر نگه می دارد. بدین منظور سعی کنید پاسخ 5 سوال زیر را بیابید:
برای افزایش نرخ چسبندگی اپلیکیشن موبایلی، باید بدانید کاربرانتان در حال حاضر چه کاری انجام می دهند، چطور اپلیکیشن شما را استفاده می کنند و چه چیزی آنها را با برنامه درگیر نگه می دارد. بدین منظور سعی کنید پاسخ 5 سوال زیر را بیابید:
اغلب توسعه دهندگان در زمان ارائه اپلیکیشن های خود به بازار، از خود می پرسند: آیا شانس با من همراه است؟
برخی شاخصهای آنالایتیکس اپلیکیشن (تحلیل داده موبایل) بیش از سایر حوزه ها اهمیت دارند به ویژه برای اپلیکیشن های درآمد محور و یا مبتنی بر مدلهای عضویت.
تحلیل رفتاری (آنالایتیکس رفتاری) اخیر در زیرمجموعه تحلیل کسب و کار مطرح شده و بینش جدیدی از رفتار کاربران پلتفرم های تجارت الکترونیک، بازی های دیجیتال ، اپلیکیشن های وب و موبایل و IOT ایجاد می کند. رشد سریع حجم داده های خام ایجاد شده در دنیای دیجیتال روشهایی فراهم می کند که با کمک آنها می توان فراتر از تحلیل شاخصهای متداول نظیر شاخصهای دموگرافیک حرکت کرد. با استفاده از این روشها می توان گفت چه گروهی از مردم، در گذشته چه رفتاری داشته اند. تحلیل رفتار بر درک چگونگی و چرایی اقدامات کاربران تمرکز دارد و بازاریابان را قادر می سازد پیشنهادات متناسب را به در زمان مناسب به مشتریان مناسب ارائه کنند.
دنیای توسعه محصول به سرعت در حال تغییر است. بیست سال قبل، راهکارهای آنلاین، صرفا کانالی جدید برای توزیع محصول محسوب می شدند، اما امروزه، همه شرکت ها به سمت کسب و کار محصولات دیجیتال حرکت کرده اند.