با اضافه شدن صفحه مخاطبین به گزارشات دیتابین از این پس تیم های بازاریابی می توانند بادقت بیشتری کمپین های خود را طراحی نمایند. در این گزارش اطلاعات زیر در اختیار کاربران دیتابین قرار خواهد گرفت:
با اضافه شدن صفحه مخاطبین به گزارشات دیتابین از این پس تیم های بازاریابی می توانند بادقت بیشتری کمپین های خود را طراحی نمایند. در این گزارش اطلاعات زیر در اختیار کاربران دیتابین قرار خواهد گرفت:
دوم و سوم آذر ماه 96 دانشگاه علم و صنعت میزبان اولین کنفرانس بازی های دیجیتال بود. این کنفرانس به همت مرکز تحقیقات بازیهای دیجیتال (دایرک) برگزار شد که دو رویداد نوآورانه در زیرمجموعه این کنفرانس برگزار گردید.
زمانی که تعداد کاربران در سطح خوبی قرار دارد، زمان مناسبی برای تشخیص الگوی رفتاری کاربران است. رفتار تکرارشونده نشان می دهد کاربران چه اقداماتی انجام می دهند و چه اقداماتی انجام نمی دهند، اطلاعاتی که می تواند مزیت رقابتی مهمی برای توسعه دهندگان ایجاد نماید.
از اواسط تابستان سال جاری، اولین سرویس آنالیتیکس موبایل دیتابین برای بازی های ساخته شده با یونیتی پکیج ارائه گردید. با استفاده از SDK دیتابین در یونیتی، بازی سازها به کلیه رویدادهای مرتبط با تعامل کاربر با برنامه دسترسی داشته از ویژگی های مخاطبین شامل موقعیت جغرافیایی، برند و مدل دستگاه و ... مطلع می شوند و همچنین امکان تعریف رویدادهای سفارشی خاص صنعت بازی نظیر شروع و پایان مرحله و ... را در اختیار دارند.
ردیابی رویدادهای مرتبط با افزایش نرخ خرید کاربران، گامی مهم برای درک اقدامات مورد نیاز جهت بهبود اپلیکیشن است. برای افزایش نرخ خرید کاربران، باید اقدامات خاصی را هدفگذاری کنید و سپس ارزیابی نمایید که آیا کاربران این اقدامات را انجام می دهند یا خیر. این اقدامات مطلوب شامل نصب، استفاده، خرید درون برنامه ای، کلیک روی تبلیغات و .... می باشد.