وبلاگ

blog

اگر روند افزایشی کاربران برایتان اهمیت دارد، باید علاوه بر افزایش تعداد نصب به ماندگاری هم اهمیت بدهید. بدون ماندگاری، تلاش های شما مشابه آب ریختن یک سطل سوراخ است! شما میتوانید در این سطل آب زیادی زیاد بریزید اما چیزی باقی نمی ماند، همانگونه که برای بازاریابی یا تبلیغات و ... هزینه می کنید. اما بدون داشتن کاربران بلند مدت هیچ رشد پایداری وجود ندارد و این بدان معناست که درآمدی نخواهید داشت.

blog

با اضافه شدن صفحه مخاطبین به گزارشات دیتابین از این پس تیم های بازاریابی می توانند بادقت بیشتری کمپین های خود را طراحی نمایند. در این گزارش اطلاعات زیر در اختیار کاربران دیتابین قرار خواهد گرفت:

ردیابی رویدادهای مرتبط با افزایش نرخ خرید کاربران، گامی مهم برای درک اقدامات مورد نیاز جهت بهبود اپلیکیشن است. برای افزایش نرخ خرید کاربران، باید اقدامات خاصی را هدفگذاری کنید و سپس ارزیابی نمایید که آیا کاربران این اقدامات را انجام می دهند یا خیر. این اقدامات مطلوب شامل نصب، استفاده، خرید درون برنامه ای، کلیک روی تبلیغات و .... می باشد.

blog

زمانی که تعداد کاربران در سطح خوبی قرار دارد، زمان مناسبی برای تشخیص الگوی رفتاری کاربران است. رفتار تکرارشونده نشان می دهد کاربران چه اقداماتی انجام می دهند و چه اقداماتی انجام نمی دهند، اطلاعاتی که می تواند مزیت رقابتی مهمی برای توسعه دهندگان ایجاد نماید.

برای افزایش نرخ چسبندگی اپلیکیشن موبایلی، باید بدانید کاربرانتان در حال حاضر چه کاری انجام می دهند، چطور اپلیکیشن شما را استفاده می کنند و چه چیزی آنها را با برنامه درگیر نگه می دارد. بدین منظور سعی کنید پاسخ 5 سوال زیر را بیابید:

با عضویت در خبرنامه دیتابین، هیچ خبر و رویداد جدیدی را از دست نمیدهید

اطلاعات تماس

تهران - ولنجک - دانشگاه شهید بهشتی - ساختمان مرکز رشد دانشگاه - واحد 109

53 14 2247 021

info [at] databeen.ir

مجوزها


کلیه حقوق برای شرکت داده نشان پارسیان محفوظ است.