وبلاگ

برای شروع به کار با ابزارهای آنالیتیکس، دستیابی به تعریفی دقیق از شاخصهای معتبر حوزه تحلیل برنامه ها ضروری است. به طوریکه بدون دستیابی به درک مشترک از این شاخصها، عملا استفاده موثر از ابزار آنالیتیکس امکان پذیر نیست.

یکی از ویژگی های داشبورد دیتابین، تقسیم بندی کاربران بر مبنای تعداد مراجعات آنها به برنامه در طول زمان می باشد. در دیتابین ما کاربران برنامه را به سه گروه «کم فعالیت»، «میان فعالیت» و «پرفعالیت» تقسیم می کنیم و از این طریق، مدیران محصول می توانند روند افزایش یا کاهش مراجعات به برنامه را در طول زمان رصد نموده و بررسی کنند که تغییرات محصول چه تاثیری روی رفتار کاربران می گذارد.

در فوریه سال 2014 برای اولین بار، مصرف اینترنت اپلیکییشن های موبایلی از PC بیشتر شد (47% به 45%) و 8 درصد از ترافیک مصرفی مربوط مرورگرهای موبایلی بوده است. بازاریابان، کارآفرینان، ناشران برنامه های موبایلی و سایرین به درستی فرصتهای ناشی از انفجار اپلیکیشن ها را دریافته اند.

روشی که برای تحلیل ماندگاری و اتخاذ استراتژی های مناسب برای بهبود آن بکار می گیریم، بستگی به مرحله ای دارد که کاربر در سفر محصول خود طی می کند. کاربران فعال سه مرحله مختلف از ماندگاری را طی می کنند.

صفحه1 از5

با عضویت در خبرنامه دیتابین، هیچ خبر و رویداد جدیدی را از دست نمیدهید

اطلاعات تماس

تهران - ولنجک - دانشگاه شهید بهشتی - ساختمان مرکز رشد دانشگاه - واحد 311

53 14 2247 021

info [at] databeen.ir

مجوزها

کلیه حقوق برای شرکت داده نشان پارسیان محفوظ است.