وبلاگ

blog

قبل از اقدام درخصوص بهبود ماندگاری کاربر، لازم است درک جامعی نسبت به نحوه رفتار و نوع استفاده کاربران داشته باشید و بازه زمانی مناسب برای تحلیل رفتار کاربر در محصول را نیز انتخاب کنید. (برای مثال اینکه آیا باید شاخصها را هفتگی رصد کنید، یا ماهیانه یا روزانه). در این مقاله دو راهکار مناسب جهت سنجش اثربخش وضعیت ماندگاری کاربران ارائه شده است. این دو راهکار عبارتند از "سنجش ماندگاری بر مبنای رویدادهای کلیدی" و "تعیین بازه زمانی مناسب جهت سنجش ماندگاری". بدین منظور ابتدا شیوه تعیین رویدادهای کلیدی و تاثیرات آن بر سنجش ماندگاری تشریح شده و در ادامه چگونگی محاسبه بازه زمانی مناسب جهت سنجش ماندگاری بررسی می شود.

blog

اگر روند افزایشی کاربران برایتان اهمیت دارد، باید علاوه بر افزایش تعداد نصب به ماندگاری هم اهمیت بدهید. بدون ماندگاری، تلاش های شما مشابه آب ریختن یک سطل سوراخ است! شما میتوانید در این سطل آب زیادی زیاد بریزید اما چیزی باقی نمی ماند، همانگونه که برای بازاریابی یا تبلیغات و ... هزینه می کنید. اما بدون داشتن کاربران بلند مدت هیچ رشد پایداری وجود ندارد و این بدان معناست که درآمدی نخواهید داشت.

blog

با اضافه شدن صفحه مخاطبین به گزارشات دیتابین از این پس تیم های بازاریابی می توانند بادقت بیشتری کمپین های خود را طراحی نمایند. در این گزارش اطلاعات زیر در اختیار کاربران دیتابین قرار خواهد گرفت:

blog

زمانی که تعداد کاربران در سطح خوبی قرار دارد، زمان مناسبی برای تشخیص الگوی رفتاری کاربران است. رفتار تکرارشونده نشان می دهد کاربران چه اقداماتی انجام می دهند و چه اقداماتی انجام نمی دهند، اطلاعاتی که می تواند مزیت رقابتی مهمی برای توسعه دهندگان ایجاد نماید.

ردیابی رویدادهای مرتبط با افزایش نرخ خرید کاربران، گامی مهم برای درک اقدامات مورد نیاز جهت بهبود اپلیکیشن است. برای افزایش نرخ خرید کاربران، باید اقدامات خاصی را هدفگذاری کنید و سپس ارزیابی نمایید که آیا کاربران این اقدامات را انجام می دهند یا خیر. این اقدامات مطلوب شامل نصب، استفاده، خرید درون برنامه ای، کلیک روی تبلیغات و .... می باشد.

اطلاعات تماس

تهران - خیابان شریعتی - بالاتر از سیدخندان - خیابان خواجه عبداله انصاری - کوی پنجم - پلاک14 - واحد3

20 98 2285 021

info[at]databeen.ir

21 98 2285 021

مجوزها

logo-samandehi
انجمن صنفی
کلیه حقوق برای شرکت داده نشان پارسیان محفوظ است.