وبلاگ

در فوریه سال 2014 برای اولین بار، مصرف اینترنت اپلیکییشن های موبایلی از PC بیشتر شد (47% به 45%) و 8 درصد از ترافیک مصرفی مربوط مرورگرهای موبایلی بوده است. بازاریابان، کارآفرینان، ناشران برنامه های موبایلی و سایرین به درستی فرصتهای ناشی از انفجار اپلیکیشن ها را دریافته اند.

روشی که برای تحلیل ماندگاری و اتخاذ استراتژی های مناسب برای بهبود آن بکار می گیریم، بستگی به مرحله ای دارد که کاربر در سفر محصول خود طی می کند. کاربران فعال سه مرحله مختلف از ماندگاری را طی می کنند.

تا به حال فکر کردید کاربران مختلف چگونه از برنامه شما استفاده می کنند؟ مثلا کاربران بلافاصله بعد از ورود به صفحه اصلی، چه اقدامی انجام می دهند؟ یا شاید یک سوال دقیق تر، کاربران قبل از خرید در کدام صفحه حضور داشته اند؟ دستیابی به پاسخ سوالاتی از این دست کمک می کند انتظارات، علاقه مندی ها و انگیزه های کاربران را بهتر درک کرده و در نتیجه تجربه کاربری لذت بخش تری ایجاد نمایید.

در صورتیکه مقالات قبلی در خصوص ماندگاری با عناوین اهمیت ماندگاری کاربران و چگونه ماندگاری کاربران را موثرتر اندازه بگیریم؟ را مطالعه کرده باشید، زمان آن فرا رسیده که با روشهای محاسبه مادگاری کاربر در اپلیکیشن آشنا شوید.

blog

در بحث آنالیز موبایلی (mobile analytics) دو سوال اصلی وجود دارد. در این مقاله سعی شده است که به هر دوی این سوالات به صورت ساده و خلاصه پاسخ داده شود.

صفحه1 از4

اطلاعات تماس

تهران - خیابان شریعتی - بالاتر از سیدخندان - خیابان خواجه عبداله انصاری - کوی پنجم - پلاک14 - واحد3

20 98 2285 021

info[at]databeen.ir

21 98 2285 021

مجوزها

logo-samandehi
انجمن صنفی
کلیه حقوق برای شرکت داده نشان پارسیان محفوظ است.