وبلاگ

در فوریه سال 2014 برای اولین بار، مصرف اینترنت اپلیکییشن های موبایلی از PC بیشتر شد (47% به 45%) و 8 درصد از ترافیک مصرفی مربوط مرورگرهای موبایلی بوده است. بازاریابان، کارآفرینان، ناشران برنامه های موبایلی و سایرین به درستی فرصتهای ناشی از انفجار اپلیکیشن ها را دریافته اند.

تا به حال فکر کردید کاربران مختلف چگونه از برنامه شما استفاده می کنند؟ مثلا کاربران بلافاصله بعد از ورود به صفحه اصلی، چه اقدامی انجام می دهند؟ یا شاید یک سوال دقیق تر، کاربران قبل از خرید در کدام صفحه حضور داشته اند؟ دستیابی به پاسخ سوالاتی از این دست کمک می کند انتظارات، علاقه مندی ها و انگیزه های کاربران را بهتر درک کرده و در نتیجه تجربه کاربری لذت بخش تری ایجاد نمایید.

روشی که برای تحلیل ماندگاری و اتخاذ استراتژی های مناسب برای بهبود آن بکار می گیریم، بستگی به مرحله ای دارد که کاربر در سفر محصول خود طی می کند. کاربران فعال سه مرحله مختلف از ماندگاری را طی می کنند.

در صورتیکه مقالات قبلی در خصوص ماندگاری با عناوین اهمیت ماندگاری کاربران و چگونه ماندگاری کاربران را موثرتر اندازه بگیریم؟ را مطالعه کرده باشید، زمان آن فرا رسیده که با روشهای محاسبه مادگاری کاربر در اپلیکیشن آشنا شوید.

صفحه1 از4

با عضویت در خبرنامه دیتابین، هیچ خبر و رویداد جدیدی را از دست نمیدهید

اطلاعات تماس

تهران - ولنجک - دانشگاه شهید بهشتی - ساختمان مرکز رشد دانشگاه - واحد 311

53 14 2247 021

info [at] databeen.ir

مجوزها

کلیه حقوق برای شرکت داده نشان پارسیان محفوظ است.